Thursday, March 28, 2013

rencah kisas P2

assalamualaikum...
dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...
 
korang...masih ingat dengan entry aku yang rencah kisas tu?
aiseh,,mana boleh lupa..kan sentap jiwa raga..
sampai ada pulak yang banned-banned aku..
hoho...
banned aku ye...
banned berapa?
ada sampai banned 6...5...4?...
(suda...melalut lagi)
baiklah...
setelah aku duk fikir panjang..dan juga pendek..
entah
tiada jawapan...
bagi aku yang berfikiran tak berapa nak matang
kutuk sikit-sikit kat belakang tiada masalah kott..(ekeke)
nama pun budak lelaki versus budak pompuan...
 
 kalu tak kutuk tak de nye dinamakan sebegitu...
tapi selagi boleh tahan mulut daripada mengata..
tahanlah..
itu kan adalah yang terbaik..=)
 
hum...
lagi satu...
kalian(lelaki)..raikan emosi kami..
kami juga..hormati ego kalian..
 
tak puas hati...?
hmmm....jom selesaikan secara matang...
walaupun kami dan kalian berbeza dari setiap sudut..
apa kata  sama-sama cari titik persamaan..
dan bukan ke perbezaan itu yang sempurnakan sesuatu perkara...
 
penatlah..asyik gadoh..haha..
tapi kadang-kadang lawan-lawan mulut...best jugak...
hehe...

 
w.a
 
ikhlas,
wnawmp
 

No comments: