Saturday, April 7, 2012

7 petala cinta la sgt..!


assalamualaikum..
dengan nama ALLAH tuhan mu dan tuhan ku...

hmmm...korang da tgk blom citer 7 petala cinta nih..?..alah citer yg fizo omar yg sikit punyer ensem berlakon tuh...(huuuuu)..
kalo blom tengok..aku rasa ta rugi unn kalo ta tengok...
baiklah aku citer cket sbb ape aku cakap ta rugi unn t tengok...

1st skali..
bile aku dengar ayt ni
ASSALAMUALAIKUM CINTA
WAALAIKUMUSSALAM RINDU...
wekk...!!...geli doe..!..knape

geli...?..
ye la baru bertunang kott da panggil macam tuh..
ape kajadahnye tuh
cik kak oii..
ahh..please..!..

2nd..
ade ke baru BERTUNANG da main tepuk tampar...

eh..bukan kne kulit unn...
tampar dgn kain serban lg..


oke fine...mmg ta kene kulit tp.................................errr....tolonglah faham...!

due bnde ni la aku rase agak kureng...
yg agak ketara...
aku harap sape2 yang nak buat citer2 islamik ni buatlah cerita yang ta kelirukan masyarakat...
ntah lah na ckp mcam mane..tp bg aku lebih baik kalo buat citer yg tunjukkan btol2 oke ini salah..ini betul...
jangan la duk peningkan kepala masyarakat aku...
aku harap jugak krew-krew tv ke pape ke bace la blog aku ni dan sblom korang buat citer korang yang best2 yang aku suke tengok tuh..kaji dulu nilai dy oke..
sury ahh bro kalo aku cakap ni korang terasa..(bajet macam pengarah 7 petala citer bace je..huu)

tp ape yang aku tulis ni hanyalah point of view budak 18 thon...oke...

ikhlas:dielah_style..hehe..

No comments: