Monday, March 26, 2012

berlagak punyer manusia...!

assalamualaikum...
dengan nama ALLAH tuhanmu dan tuhanku...

wah....sekarang bebudak batch aku mesti sibuk tengah isi upu la..duk search biasiswa yang berlambak tuh la...(waaaa..denga citer jpa m mara da ta bg biasiswa kat batch aku yg gempaq nih..huh..sian batch aku..)...yang isi borang TINGKATAN ENAM pon berlambak jugak kan...kan budak kisas kan..?...haha...

hah...

dalam duduk sibuk-sibuk isi mengisi benda alah tu semua...aku rase ibadat mesti dah sikit punyer kureng kan...huh...!..mentang-mentanglah dah dapat result yang gempak giler na mati tuh..o0oo...da sombong la ye..?..ewah..ewah..ewah...berlagak betul manusia nih..!!..alah..aku unn same..(walaupun result ta de lah gempaq sangat..huuu..)...

bukankah patot nye aku dan kaw kene bersyukur dan bertambah syukur lepas result ni...ibadat tuh kalo ta dapat top up macam korang duk top up kredit tiap-tiap hari tuh...maintainkan je pon oke gak...ta perlu banyak la bro..istiqomah sudaaa...

aku sedap jek cakap kat orang..padahal aku ni sendiri..aduhai...bukan la bagus sangat...aih.....bukan bagus sangat apenye...ta bagus pun...tapi umat muhamad kene selalu berpesan-pesan kan...?..alah...macam ayat ALLAH yang cun tuh...

berpesan-pesan dengan kebenaran..berpesan-pesan dengan kesabaran..

hmmm...baiklah..same-same ambik pengajaran ye...ambil yg jernih buang yg keruh...oke...?..

ikhlas:dielah_style....hehe...

No comments: