Monday, March 19, 2012

esok...waaa...esok....

assalamualaikum...
dengan nama ALLAH tuhanmu dan tuhanku..

"weyh...takott nye esok"
"alahai...off enset..off fb..ta nak jumpe org la esok"
"stress tol aku..!"

hah...benda-benda ni la selalu jekk aku dengar bila dekat-dekat ngan result exam..lebih-lebih lagi ESOK result SPM kott...huuuu...

semoga ALLAH memberikan keputusan yang terbaik untuk aku dan mereka yang aku sayang...=)
andai kata dapat apa yang diharapkan semoga Dia bagi aku kekuatan untuk bersyukur...kalau ta dapat apa yang diimpikan pulak semoga aku dapat bersabar dan mungkin itulah yang terbaik untuk aku kan..?...

dan untuk mereka yang aku sayang NGAT NGAT...bittaufiq wan najjah...bdak2 3buk'09 Dg...kwn2 aku yang da GemOk yg skrang...bdak kisas..
aku sayang mereka NGAT NGAT...=)

ikhlas:dielah_style...hehe..

No comments: