Wednesday, March 14, 2012

aduh da lame ta update...

assalamualaikum..
dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...

waa...da lama da rasenye aku ta update blog ni...bukan da lame..mmg da lame benar...ntah la...rase mls je na tulis..huhu...ari ni tergerak pulak na tulis blog..sepanjang aku menyepi daripada menggerakkan jari jemari aku menulis blog ni..banyak perkara berlaku...
dapat anak sedara baru...hang out ngn kawan2..gaduh2 ngn kawan...perang ngn adik beradik...
huh..!..
what i`m gonna to say for this entry is about...

BLOOD IS THICKER THAN WATER..

percaya tak...?..seriously baik korang percaya...
kalau aku...ngan adik beradik aku..kalau gado kompem sekejap je....mase gado...aduhai..abes sume side kick..backhand..tarik rambut..tp sekejap je...10 minit je ta cakap..lepas tuh boleh pulak tengok citer Running Man(waa..suke plus plus citer ni) sambil gelak sama-sama..haha...
tapi antara adik beradik 2 benda aku susah giler na buat...
it was really hard to say..
MINTA MAAF
dan
TERIMA KASIH...
ntah la kenapa..mybe bnde ni aku je kot yang alami..sbb aku ta de la bek sgt macam korang kan..huuuu...
ape-apepon..my family is JJANG(best)..



ikhlas:dielah_style...hehe..

No comments: