Thursday, March 22, 2012

spm pergi..spm pergi..

assalamualaikum...
dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...

perasaan dup dap dup dap yg aku rasakan semalam dah pergi...wah..leganya...=)
tapi...sejak semalam la aku duk ulang dengar benda yang sama....
"dapat berapa?.."..."dapat berapa..?.."dapat berapa..?..."
aku duk jawab pun benda yang sama gak..

"ta de lah tinggi sgt..tp alhamdulllah lah.."
....tuh la jawapan aku kalo ade orang tanya pasal result aku...tapi...kadang-kadang tu terlintas jugak perasaan agak sedih=kecewa..huhuhu...alah..manusia biasalah..tak pernah rasa cukup...kan..?
..padahal ape yang ALLAH bagi tu..tulah yang terbaik untuk kita...
(anguk-angguk)...
=)

aku teringat ade dalam Quran yg ALLAH cakap
boleh jd kite suke sesuatu tuh tp ia memudaratkan kite..n boleh jadi kite benci giler bende tuh ia adalah sesuatu yang terbaik untuk kite...
hmmm.....best kan ayt ni...aku suke giler + ngat ngat ayt ni...

dan..

terima kasih kat mok ayoh n family tercayam kerana sapot dan doakan...
terima kasih cikgu-cikgu skgeting...sk kuala berang..smkadurian guling..kisas...
terima kasih sume la..

untuk
aliatul ngek-ngek n marimas blur..huuu...
tahniah...
kalu ade razeki blaja sesame erk..ujung minggu ni kalu sep-sep2 mu dop mari umoh aku...aku malas ngaku saem sampai 2 minit..huuuu...

untuk
sahabat stay dan satay..mabruk...
istikharah dulu ye..
=)

untuk membe skkb...
thniah jugak walau ape pon result korang..
percayalah itu yang terbaik..
=)

untuk membe dg especially 3 bukhari cayam...
tahniah....
jangan sedih even ta dapat ape yang kita mahukan...
pasti ada hikmahnya..
=)

untuk
muslimin muslimat kolej islam sultan alam shah...
mabruk semua...
takpe...jangan la sedih walaupun result tahun ni menurun..
macam mana pun...
kita tetap batch terbaik malaysia...
kan..kan.kan..?...

untuk kazen aku..
fatimah square(ayuni dan zaharah)...
hehe..sesedap rase jek pggil kazen cmtuh..huuu
tahniah...
alah..bese lah tuh ta dapat ape yang impikan...kompem rase sedih..tapi..
ALLAH Is Just..He gave us what we deserve...tak ma0 sedih-sedih...kelek kelate dilah blaja make dumoh...huuuu...

last but ni least....
ape yang aku tulis n nasihat kat korang nih...aku balikan kat diri aku sendiri...
tak nak aku jadi orang munafiq...cakap tak serupa bikin...nauzubillah...

akhir sekali...ape yang kita dapat..seriously itu yang terbaik...jangan malu..jangan sedih...
pasti ada hikmahnye kan..?...

ikhlas:dielah_style..hehe..



No comments: