Friday, June 8, 2012

buat kekasih hati..

assalamualaikum..
dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...

malam karang aku dah nak balik hostel..
jalani kehidupan budak sekolah seperti biasa..
tak boleh bawak fon..
kerja sekolah bertimbun...
tak boleh online pun....

hmm..
boring kan..

tapi kan korang..
seriously aku cakap..rasa excited sangat nak balik hostel..
nak jumpa sahabat-sahabat aku...
wah...tak sabarnya...

 alamak..lupa lah pulak aku nak ucap...

ahlan wa sahlan...
 kedatanganmu dirai pemergianmu pencentus da`ie...

semoga kekasih hatiku sahabat-sahabat Lower 6 dapat
-sama-sama menuju cita-cita
-sama-sama dapat timba seberapa banyak ilmu kat bumi waqafan
-sama-sama dapat cambahkan lagi buah mahabbah
-sama-sama betulkan satu sama lain andai ada yang tersilap

saya kamu ketat-ketat kerana ALLAH..

ALLAH  berkati kamu kerana engkau kesayanganku...


ikhlas:dielah_style..hehe..

No comments: