Thursday, August 16, 2012

oh kelatekuu..~

dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...

wahh...akhirnya sampai jugak aku kat bumi kelate...

keexciteddan memuncak sejak minggu lepas lagi...
sebelum ni tak delah aku excited gilerr nak mati kalu time balik kampung...
kenape ye..?

entah lah...lately..banyak sangat benda berlaku kat aku...huih..
PENAT
tu je mampu aku cakap...

tak eloklah mek D hang mengeluh..(mek cah n baby khals membebel)
a`ah ...gelabah..(farah rekk sapot aku)
hehehe...

okeh2...betul lah mengeluh tak elok...
kalu kite penat....Rasullulah dulu lagi lah gila-gila punya penat..tapi tak de lah nak mengeluh nye..
so...mek D...!!
jangan nak merungut okeh..semua yang berlaku past 2 weeks tuh nak mematangkan mu..!
yes2...i can be strong..i can be tough..

selain>>>>>

                                                                                 

   

aku ade>>>>>





No comments: