Saturday, August 18, 2012

ramadhan vs rayerr

dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...

pejam celik pejam celik sudah berlalu ramadhan..
ya ALLAH..adakah aku termasuk dalam golongan yang Rasulullah aminkan?.
hati ini berbisik bertanya sendirian...
maka celakalah orang-orang yang melalui ramadhan tetapi tidak mendapat manfaat daripadanya..
nauzubillah...jauhi aku...

seronok sambut raya...?...
ya..!...memang seronok..
tapi Ramadhan sudah pergi...


adakah sempat untuk aku bertemu ramadhan pada tahun depan..?
semoga..!

ramadhan bulan tarbiyah...
keberhasilan pentarbiyah selama sebulan ini sebenarnya dilihat selepas berakhirnya ramadhan...

adakah aku masih berada di takuk lama..tidak berhijrah ke arah kebaikan...?
adakah aku masih melakukan perkara-perkara yang lagho..?
adakah aku...?
adakah aku...?

soal diri..soal iman...
doakan semoga diri terus terusan berhijrah...
take one step..one step...and one step... closer to>>>>ALLAH

*****
berkesempatan ini..ana (ceh...tetibe baik)..nak ucapkan 

-semoga sempat sampai ramadhan tahun depan
-Selamat hari raya..
-minta maaf sangat-sangat
-ukhwah fillah
.................

aku tujukan khas untuk...

1)family tercinta
2)sahabat stay
3)sahabat satay yang gemo0k..heeee...
4)geng Durian Guling
5)geng muslimat comel..ngeh3..
6)batch 56 al fateh..
7)semua guru yang ana kasihi
8)korang yang text aku...sury..dop leh nop reply..
9)budop2 sk kuala berang
10)warga bumi waqafan
11)bakal suami soleh..heeeee..(..wallahualam..)... 

ikhlas:dielah_style..hehe..

No comments: