Sunday, May 6, 2012

buat sahabat stayers....

assalamualaikum...
dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...

esok hari ape ye?..
esok hari selasa lah...

hoho..kurang tepat...

hmmm...
ahaaa...esok hari daftar sekolah balik untuk budak-budak batch aku...
yup..betul-betul..dah jadi budak sekolah balik ye...tak de lah habit pegang fon 24 jam...

STAYERS...!

perkataan paling keramat kat kisas masa aku form 5..memang orang selalu sangat sebut..aku pun selalu gak..tapi bukan cakap macam ni...
oke..aku lah stayer batch 56..
tak tak...tapi..
wah...kaw stayer la nanti...(aqilah ahmad selalu jekk kene..huuu)

jadi







buat stayers KISAS 


 dan juga








                                                         


                                  stayers   SMKADG...


tahniah dan takziah...=)
semoga korang hepi dan tambah memori kat sekolah ye...

hmmm...ada yang nak stayers sebab nak jaga tarbiyah...
betul lah tuh...tapi...aku rasa janganlah set niat tu sebagai niat utama...
aku takut la kan..bila berlaku masalah tarbiyah yang sikit punyer banyak tuh...
kita jatuh rebah dan berguling-guling...(huuuu)...
tapi..niatkan sayang sekolah..nak tambah banyak lagi ilmu...pengalaman...nak belajar banyak benda tentang dunia...nak buat persiapan sebelum menjejak ke peringkat U..nak belajar jadi matang....

dan...!

disamping sayangkan sekolah...harap diri dapat membantu generasi baru kat sekolah yang kita sayang KETAT KETAT tuh untuk kekalkan biah dan harap jugak semoga ALLAH jaga tarbiyah..

                                                            rindu pulak ayat ni..
.


 jadi buat sahabat stay..
-semoga ALLAH bersama korang...
-jadi qudwah hasanah untuk adik2 ye..
-jd lah matang..da jd orang paling tua kat skolah kott...huuuuu....
-hepi selalu.....



ikhlas:dielah_style..hehe..

No comments: