Sunday, May 20, 2012

C U after IPT..

assalamualaikum...
dengan nama ALLAH tuhanmu dan tuhanku..

hari tu ak pergi lah hang out ngan kengkawan kat kbmall..
aku pun mulalah kerja aku dengan menjadi seorang pemerhati setia sambil duk window shopping tuh..
wah...semuanye berpasang-pasangan..
tetibe satu persoalan menerjah lubuk pikiran aku..

bakpo lah sume duk gewe blakow?..

ntah lah..aku pun tak tahu apa yang BEST sangat dengan BERCINTA nih..
(ta de pengalaman la katakan..hehe..)

tapi betul lah..sana kapel..sini kapel..atas kapel..bawah kapel..kiri kapel..kanan kapel..
pendek kata majoriti lah..

hah..!
sekarang ni musim budak-budak batch aku tengah nak masuk U..matrik..form 6..mesti sedih giler nak mati tinggal korang punyer gewe masing-masing kan..?..

ade pulak yang time kat sekolah dah janji siap-siap..

see u di IPT erk..?!..

oh0oo..mentang-mentanglah mak bapak cakap..

kau jangan duk bercinta masa sekolah..

oh..kat U boleh lah?..

boleh apanya..sama jek lah..kat u pun mane boleh bercinta..lepas u pun mane boleh jugak..kahwin  terus lah bro..

sebab tuh lah aku nak bagitahu ni..
cakap see u after ipt..bukan see u di ipt
abes jek grade masuk jek minang..

tapi..bagi yang takut rosak agama dorang dek menanggung beban cinta..khabarkan kepada si dia dengan cara paling terhormat = jumpa lah wali dia..oke?..
i strongly believe..semua perempuan harap dimuliakan..
semoga ia lebih diberkati..=)

tapi...jangan cakap apa-apa lagi lah bagus..
biar ALLAH je yang tahu apa isi hatimu..
insyaALLAH ia lebih diberkati...
tapi..tu lah..kadang-kadang rasa gatal jek tangan stalker fesbuk dia kan...?..hehe..
sebab tuh lah..
mujahadah..!

No comments: