Monday, May 14, 2012

first love..?..susah nak lupa..

assalamualaikum...
dengan nama ALLAH tuhanku dan tuhanmu...

aku selalu dengar...

susah lah nak lupa first love..

memang betul ke susah nak lupakan cinta pertama..?..
ntah...aku pun tak pasti lah sehebat mana cinta pertama nih..
tapi ada lah sesetengah tu yang akibat jumpa balik dorang punyer cinta pertama bercerai berai..putus tunang..putus kapel...wahaha...hebat betul cinta pertama...

hmmmm...
aku pun rasa cinta pertama tu hebat gilerr..
betul ni..aku tak tipu..
kekasih pertama kita tuh..weyh...maha hebat kott...
ye lah.. cinta pertama kita kan mase kat alam roh dulu..
kan dah janji kat kekasih kita yang nak setia kat Dia..
alih-alih bila dah dapat nikmat dunia mula lah curang...
aih...manusia..manusia...

tapi...betapa hebat plus agung nya first love ni...
walaupun banyak mana kita lupa kat Dia..Dia tetap ingat kita...sayang gilerr kat kita..siap bagi hadiah yang macam-macam lagi...udara..muka yang cun melecun..yang laki pulak..wahhh..semak jetakk org kelate cakap..

jadi kalau korang rasa macam teringat-ingat kat first love korang tuh..sedarlah yang korang ada kekasih yang jauh lebih hebat...yang akan sayang korang until the end..endless love..unbreakable love..
setuju..?..

ikhlas...dielah_styele..hehe...

*tak pasti lah ape maksud lagu nih..tapi apa yang aku paham cinta kat ALLAH..=)

No comments: